Mama ik ben kwijt - Verdwaald in een depressie op zoek naar het licht

'Mama ik ben kwijt' vertelt het verhaal van Diana, een jonge gehuwde moeder van twee kinderen. Na een woelige, turbulente jeugd kampt zij nog dagelijks met de nare gevolgen hiervan. Ze heeft last van nachtmerries, angsten en heeft eigenlijk geen idee wie ze nu zelf eigenlijk is. Al snel gebeurt het onherroepelijke; Diana loopt vast en zakt steeds dieper weg in een depressie. Haar wil om het verborgen te houden voor de buitenwereld is sterk, bang voor oordelen en onbegrip. Diana houdt zich vast aan haar liefdevolle man Peter en hun dochters Benthe en Tammy. Gesteund door hun liefde gaat ze de eenzame strijd aan tegen de demonen in haar hoofd. Een ontroerend verhaal vertelt met een lach en een traan.

Is Mama ik ben kwijt - Verdwaald in een depressie op zoek naar het licht het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mama ik ben kwijt - Verdwaald in een depressie op zoek naar het licht