Marco de kok van de Uilenburcht

Marco de kok van de Uilenburcht

Junior   Topics 0
Marco, de kok van de Uilenburcht vertelt het verhaal van Marco, een handelsreiziger en kok, die door een combinatie van lef, doorzettingsvermogen, toeval en geluk een echte held wordt. Ga mee op avontuur in het verre verleden met Marco en ontdek dat het leven tijdens de middeleeuwen spannend is en dat niets is zoals het lijkt. Leef mee met de bewoners van de Uilenburcht en de Vredenburcht tijdens de spannende avonturen die zij beleven.

Als Marco per toeval aanloopt bij de uilenburcht en zo in contact komt met ridder Boudewijn, begint hij daar als assistent van de oude kok Falko en wordt door toeval en heldhaftigheid zelfs de leider en aanvoerder van de manschappen van de Uilenburcht.
De opdracht aan Marco is simpel maar uiterst gevaarlijk: bevrijd de Vredenburcht van zijn bezetters en zorg dat het recht zegeviert! Marco valt in de handen van rovers en ontsnapt als door een wonder meerdere keren aan een wisse dood. Tot slot moet hij de Uilenburcht in een strijd op leven en dood met man en macht verdedigen tegen indringers…….
Kind & Jeugd
Brave New Books