Marcus@godmail.com

Beste collega Marcus,
Sorry dat ik u zo familiair durf aan te spreken. U bent een beroemde schrijver, uw werk is in bijna alle talen van de wereld vertaald, duizenden keren is het door geduldige monniken in koele scriptoria van kloosters en abdijen gekopieerd...
Met deze mail begint de schrijver zijn ontdekkingstocht door het Evangelie van Marcus. Wie kan dit boek geschreven hebben? Waar heeft de schrijver zijn vertelstof gehaald? Hoe is zijn boek tot stand gekomen? En wat vond hij zo speciaal aan zijn hoofdpersoon dat hij er een boek aan gewijd heeft dat model gestaan heeft voor tientallen schrijvers na hem?

Is Marcus@godmail.com het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Marcus@godmail.com