Margot krijgt onverwacht bezoek

Twee meisjes, op vakantie in Québec, komen Margot de Bosmarmot tegen tijdens een wandeling in het veld. Snel worden ze vriendinnen en zien elkaar soms meerdere keren per dag. Ze ontdekken dat, net zoals in de mensenwereld, er ook een grote diversiteit is in de familie van Margot. Tenslotte beleven ze een groot avontuur, want Canada speelt de finale van de Wereldbeker Vrouwen ijshockey. En om te tonen dat ze supporter zijn van de Canadese Damesploeg ijshockey gaan zowel de knaagdieren als de vogels uit de buurt naar kapster Eufrazie om zich een sportieve kuif te laten knippen.

Eén ding is zeker: Lowieske en Marie hebben héél wat te vertellen wanneer ze na deze vakantie thuiskomen. En geloof me, Margot de bosmarmot heeft ook genoten.

Kijk en luister naar hun verhaal.

Is Margot krijgt onverwacht bezoek het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Margot krijgt onverwacht bezoek