Master your Mindset

Gelezen 25 Aan het lezen 18 Wil ik lezen 39 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Master Your Mindset (herziene uitgave november 2020) gaat over persoonlijke en spirituele groei, maar ook over zakelijk succes. Die combinatie maakt dit boek uniek. Michael Pilarczyk schreef op basis van zijn eigen ervaringen een persoonlijk verhaal over bewustzijn, zingeving en inzicht. Het boek gaat over het begrijpen van je eigen denkwijze (mindset) en hoe je die effectief kunt veranderen om de kwaliteit van je leven te verbeteren.

Hoe ziet jouw mooiste leven eruit. Heb je daar wel eens over nagedacht? Wat wil je écht? Ontdek je mogelijkheden, haal het beste uit jezelf en maak je dromen waar. Waarom doe je soms niet wat je wél zou willen doen? Het zijn belemmerende gedachten die je tegenhouden te doen wat je werkelijk wilt. Michael legt uit hoe je die gedachtepatronen kunt doorbreken door je mindset opnieuw te programmeren. Dit boek gaat over levensvragen. Wie ben je? Waarom doe je wat je doet? Hoe ziet jouw mooiste leven eruit? Wat wil je écht?

Master Your Mindset bevat een vragenlijst over zelfinzicht en een beschrijving van Michaels twaalfstappenstrategie.

OVER MICHAEL
Michael Pilarczyk (1969) is auteur, spreker en mindset en mindfulness coach. Hij schrijft en spreekt over zelfontwikkeling, spirituele groei en zakelijk en persoonlijk succes. Eerder verschenen zijn debuutroman Dansen in de hemel (2014) en zijn moderne bewerking van Think and Grow Rich (2016). Michael is mede-eigenaar van Mastermind Academy, Invictus Publishing en de Meditation Moments app.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen