Me & Mr Jones

Me & Mr Jones vertelt het fictieve verhaal over undercoverjournalist Remi, die vijf jaar na de verdwijning van Natalee Holloway naar haar op zoek gaat. Om zo onopvallend mogelijk research te kunnen doen, doet hij alsof hij op Aruba op huwelijksreis is. Zijn partner in crime is Eva, een jonge vrouw die hij heeft ingehuurd. Hij weet niet dat zij een terminale ziekte heeft en zo haar eigen redenen heeft om aan dit avontuur deel te nemen. Remi probeert een doorbraak te forceren door bij Joran van der Sloot in te breken. Daar doet hij een schokkende ontdekking, met fatale gevolgen...

Is Me & Mr Jones het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Me & Mr Jones