Melodie in sigarettenrook

Melodie in sigarettenrook

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
De mid-twintiger Mira leidt een afzonderlijk en hermetisch leven op haar etage in de Zeeheldenbuurt en vult haar dagen met stadswandelingen, gebruik van substanties en het streven naar een loopbaan als triphop-zangeres. Ze probeert de diep weggestopte herinneringen van een bijzondere tijd uit haar jeugd een plaats te geven, en is er ondertussen van overtuigd dat het uiteindelijke lot daarvan haar nog niet is vergeten. Maar Mira is al jaren niet bang meer... Integendeel; haar achterdochtige levenshouding lijkt door de jaren heen bevredigend te werken en wellicht een perfecte bron te zijn voor nieuwe muziekinspiraties. Op lange termijn maakt haar innerlijke stem steeds duidelijker welke fascinerende doch lugubere situatie haar drijft en achtervolgt.

Cazimir Maximillian (1990) is een excentrieke doch productieve schrijver die zijn vingers brandt aan zeer omstreden onderwerpen. Hij woont in Schagen.
Brave New Books
09 maart 2020