Mijn bavianenhart en andere leugens

Roadtrip naar het verleden

Ze koestert een duister geheim...

De zestienjarige Destiny is verbitterd en wanhopig. Haar ouders stuurden haar naar kostschool toen ze zeven was, en ze is sindsdien niet meer thuis geweest. Destiny gaat van de ene kostschool naar de andere.
Op een dag staat er een auto voor school met de motor nog aan. Destiny en drie klasgenoten besluiten de auto te ?lenen? om een roadtrip te maken en een onbezorgd dagje te beleven. Hun bestemming is Langdon, een stadje dat Destiny?s nietsvermoedende metgezellen niet kennen maar waarvan ze hopen dat er wat te beleven valt. Alleen voor Destiny betekent Langdon veel meer ? het maakt deel uit van haar geheim.

Na haar studie werkte Mary E. Pearson als lerares op een basisschool. Haar leerlingen inspireerden haar om te gaan schrijven. Mary woont in San Diego en wijdt zich nu fulltime aan het schrijven.

Is Mijn bavianenhart en andere leugens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn bavianenhart en andere leugens