Mijn bestemming

Mijn bestemming is een persoonlijk reisverslag over de wandeltocht van Bianca Groenewegen naar Santiago de Compostela. Het is een vervolg op haar eerste boek Halverwege, waarin ze de eerste drie jaren van haar tocht beschrijft. In dit tweede deel neemt ze je mee op het laatste deel van de pelgrimsroute. Ook krijg je een kijkje in haar persoonlijke ontwikkeling Hier was geen houden meer aan. Tijdens het wandelen schrijft ze blogs over ontmoetingen, de route en het landschap en wisselt dat af met foto’s van bijzondere plekken. Het boek is, net als deel 1, een inspiratie voor mensen die deze tocht op hun bucketlist hebben staan.

Is Mijn bestemming het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn bestemming