Mijn eerste 120 woorden

Laat kinderen spelen en leren tegelijkertijd!

In dit kijkboek leert je peuter veel nieuwe woorden. De gekozen thema's passen goed aan bij de leefwereld van jonge kinderen. Een leuke en moderne designboek vol woorden voor beginnende praatjesmakers.

Met dit educatieve prentenboek zal de woordenschat van uw peuter met grote sprongen verbeteren. De herkenbare foto's en kleurrijke afbeeldingen staan †‹†‹garant voor uren kijk- en leesplezier.

Op deze manier bereidt uw kind niet alleen zijn woordenschat uit, maar oefent het ook zijn begrips- en observatievaardigheden tijdens het spelen en lezen.

VOORDELEN
*Kleurrijke foto's
*Goed voor kinderen van 0 tot 6 jaar
*Foto's uit het echte leven
*Kinderen leren snel
*Ook verkrijgbaar in e-book

Koop dit mooie leerzame fotoboek met woorden onder elke foto met uitleg over wat hij of zij nu op de foto ziet voor je kind.

Is Mijn eerste 120 woorden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn eerste 120 woorden