Mijn eerste leesjaar met Spik en Spek

Met dit groeiboek volg je een heel jaar lang de avonturen van Spik en Spek. Ze vieren de verjaardag van Spek, moeten de moestuin redden van de droogte, en gaan op zoek naar een nieuw hol voor Rap het konijn. En als de sneeuw begint te vallen, maken ze een gevaarlijk winteravontuur mee op de hellingen van de vuilnisbelt...

Dit groeiboek volgt het ritme van de seizoenen, én de leesontwikkeling van kinderen. Met het voorleesverhaal kom je met de jonge lezer de wereld van Spik en Spek binnen, waarna je echt samen gaat lezen in het eerste samenleesverhaal. Van samenlezen wordt dan de stap gezet naar zelf lezen, waarbij je telkens een stapje verder gaat in niveau. Zo groeit je kind al lezend een jaar lang mee met Spik en Spek.

Dit boek bevat de volgende verhalen:

Voorlezen Spek is jarig!
Samen lezen pap Pre-AVI & M5

Samen lezen nat AVI-START & M5

Zelf lezen Op zoek naar een hol AVI-M3

Zelf lezen Voeten en kaas, alles is nep AVI-E3

Zelf lezen De peerploffer AVI-M4

Zelf lezen De snelle sneeuwman AVI-E4

Is Mijn eerste leesjaar met Spik en Spek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn eerste leesjaar met Spik en Spek