Mijn Griekse taverne

Een heerlijk vakantieboek over de gebeurtenissen in een strandrestaurant op een Grieks eiland.

Als Tom van zijn Griekse vriend Theologos het aanbod krijgt diens taverne een zomer te huren, gaat een droom in vervulling. Ondanks de waarschuwingen van zijn vrouw Daniëlle, die waarde hecht aan het oude gezegde nooit een Griek te vertrouwen, vertrekken ze met hun twee jonge kinderen naar het eiland Patmos.

Mijn Griekse taverne is Toms verhaal over de strubbelingen om het restaurant draaiende te houden, maar ook over de bijzondere ontmoetingen met lokale bewoners en buitenlandse bezoekers en over zijn liefde voor het prachtige eiland.

Het boek bevat heerlijke recepten.

Tom Stone werkte op Broadway als stage manager voordat hij in Griekenland ging wonen om te schrijven en les te geven. Hij heeft verschillende boeken over Griekenland geschreven.

Is Mijn Griekse taverne het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn Griekse taverne