Mijn leven in de wildernis

'Mijn keuze voor een leven in de wildernis' is het boek van de Nederlandse Miriam Lancewood over haar leven in de wildernis van Nieuw-Zeeland. In het programma 'Floortje naar het einde van de wereld' bezocht Floortje Dessing Miriam en haar man Peter, die sinds 2010 in de wildernis van Nieuw-Zeeland wonen. Ver weg van de bewoonde wereld moeten zij jagen voor hun eigen eten en ontberen zij elke vorm van luxe.

In 'Mijn keuze voor een leven in de wildernis' vertelt Miriam waarom dit geïsoleerde leven voor haar aantrekkelijker is dan het leven dat zij vroeger leidde. Want hoewel zij haar familie vreselijk mist, zou zij niet meer terug willen of kunnen.

Redactionele recensie

Recensies (16)

Meer recensies

Is Mijn leven in de wildernis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn leven in de wildernis