Mijn Levenslijn

Mijn Levenslijn

Gelezen 2 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Top25's 1   Topics 0
In mijn levenslijn beschrijf ik de invloeden die voortkwamen uit mijn negatieve ervaringen die al in mijn vroege kinderjaren zijn ontstaan. Waar een moeder, met haar ongecontroleerde driftbuien, ervoor zorgde dat de ontwikkeling van haar kind niet op de juiste manier plaats vond, en waar ik tevergeefs om de hulp van mijn zelfzuchtige vader heb geroepen.
In dit meeslepend levensverhaal laat ik zien dat deze ervaringen in elke levensfase van invloed zijn geweest, hoe ik geworsteld heb met mijn eigen vaderschap en hoe lastig het voor mij was om verbindingen met anderen aan te gaan en te onderhouden.
Door al deze pijnlijke situaties heb ik een ontwijkende persoonlijkheids-dilemma ontwikkeld. dit dilemma zorgde ervoor dat er op den duur ook problemen op mijn werk ontstonden.
Door middel van psychotherapie heb ik mijzelf leren kennen en weet ik waar mijn ontwijkende persoonlijkheid vandaan komt. Ik heb een sleutel mogen ontvangen om deuren te openen, maar om uiteindelijk de sleutel te gebruiken blijkt lastiger dan gedacht.
Mijnbestseller.nl
21 augustus 2019

Lezersrecensies (1)

Indrukwekkend

door: Petaloeda 1 like
Zeer indrukwekkend hoe een leven kan lopen. Mooi geschreven. Ik ben er gewoon bij en voel de pijn, de teleurstelling, het verdriet. Trots op Rene dat hij dit boek heeft geschreven.