Mijn nacht ontkend
  Lees een fragment

Mijn nacht ontkend

Gelezen 177 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 61 Favoriet 7 Recensies 3
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0

De vurige verhouding tussen Livy en de mysterieuze M wordt opnieuw op de proef gesteld wanneer schokkende ontdekkingen aan het licht komen. M mag dan ongelooflijk rijk zijn, adembenemend mooi en een meester in het bespelen van Livy's verlangens, hij is ook gevaarlijk. Hoe lang kan hij Livy nog beschermen tegen zijn zonden, zijn vijanden en bovenal: tegen zichzelf?
Livy wil nog steeds het licht in M's donkere wereld zijn. Maar als ze opnieuw op een afschuwelijk geheim stuit, moet ze beslissen of M nog wel te redden is. Kan ze zich eindelijk verlossen uit zijn greep?

Mijn nacht - Ontkend is het tweede deel uit de zinderende en stoute Mijn nacht-trilogie.

'Jodi Ellen Malpas is de nieuwe it-girl onder de eroticaschrijf- sters.' - Chicklit.nl

Mijn nacht (2)
Xander Uitgevers B.V.
15 september 2014
26 januari 2016

Suzanne Peters Auteur

Tweede deel van de Mijn nacht-trilogie

door: Suzanne Peters 1 like

Mijn nacht ontkend  is het tweede deel van de trilogie 'Mijn nacht' van Jodi Ellen Malpas. Het eerste deel eindigde met een behoorlijke cliffhanger. Slim, want dit zorgt ervoor dat de lezer nieuwsgierig is naar het vervolg.

In Mijn nacht ontkend  gaat het verhaal verder en zien we hoe Livy...

Reacties op: Mijn nacht ontkend