Mijn ontmantelde wereld

Bevriend zijn met Eleni is een vermoeiende bezigheid.
Terwijl buiten een onnatuurlijk strenge winter komaf maakt met de mens – het lijkt het einde van de wereld wel – heeft Harold andere kopzorgen. In het midden van de nacht verdween zijn hartsvriendin. Ze laat hem een aantal aanwijzingen achter: foto’s, een prentbriefkaart, een biografie. En een radeloze moeder. Daarmee is Eleni niet aan haar proefstuk toe. Harold is haar verdwijntrucs meer dan beu.
Ervan overtuigd dat de aanwijzingen naar haar schuilplaats zullen leiden, gaat Harold op zoek naar radiomaakster Eleni Kahn. Maar Harold is geen speurneus en dit is geen detectiveverhaal. Zijn zoektocht werpt meer vragen op dan er antwoorden gevonden worden. Wat voert Jasper Magnus in zijn schild nu hij niet langer de zwerver met pleinvrees is? En wat heeft Orson Welles met de hele zaak te maken?

Is Mijn ontmantelde wereld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn ontmantelde wereld