Mijn papa is het grootst

Mijn papa is het grootst is een non-fictie prentenboek van Henriette Boerendans en bestaat uit ontroerend lieve zeefdrukken van dieren en hun ouders

Het gewei van een eland wordt wel 1,9 meter breed. In de enorme snavel van een pelikaan past zo’n 12 liter water. Een walrus weegt maar liefst 1900 kilo. En een giraf is soms meer dan 6 meter lang. De kinderen van deze dieren weten zeker dat hun papa het grootst is. Maar dan hebben ze de máma van de blauwe vinvis nog niet gezien! Met prachtige zeefdrukken verbeeldt Henriette Boerendans alle uithoeken van het dierenrijk.

Vaderdag
Mijn papa is het grootst is een non-fictieboek dat als een prentenboek te lezen is. Het perfecte boek voor de Vaderdag-etalage én lang daarna.

Recensies (1)

Is Mijn papa is het grootst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn papa is het grootst