Mijn supergeheime dagboek 1: Op het toneel in Amerika

De moeder van Polly Price is actrice en gaat naar San Francisco,
Amerika om mee te spelen in een toneelstuk. Polly gaat mee, en wordt tijdens de repetities opgevangen door Donna, die erop moet letten dat ze wel gewoon haar huiswerk doet. De oppas moet ook een oogje houden op de vier jonge acteurs die meespelen in het toneelstuk. De jongens vindt Polly wel aardig, vooral Will, maar de twee meisjes zijn heel verwaand en gemeen. Uiteindelijk geeft Polly ze een koekje van eigen deeg… In haar handgeschreven dagboek vol humoristische illustraties beschrijft Polly al haar belevenissen. Een grappig kijkje achter de schermen van een professioneel toneelgezelschap.

Dee Shulman heeft Engels gestudeerd en daarna een opleiding illustratie gevolgd aan de Harrow School of Art. Ze begon haar carrière als illustrator van tijdschriften en boekomslagen. Toen ze kinderen kreeg, is Dee begonnen met schrijven. Inmiddels heeft ze al bijna vijftig kinderboeken geschreven, van kartonboeken tot fi ctie voor tieners. Haar boeken zijn in vele talen vertaald en verschillende zijn genomineerd voor literaire prijzen.

Is Mijn supergeheime dagboek 1: Op het toneel in Amerika het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn supergeheime dagboek 1: Op het toneel in Amerika