Mijn vader is een dief

Moon en Nina moeten de vakantie doorbrengen op Internaat Netelroos. Het lijkt een saaie boel te worden, tot Moons vader opeens een stel schilderijen komt verstoppen. Een bende kunstdieven zit hem op de hielen! Is haar vader ook een dief? Moon en Nina gaan op onderzoek uit. Ook een oude politieman en zijn neef Mars maken jacht op de kunstbende. Dan kruisen hun paden zich.

Na zijn succesvolle trilogie over Ploenk komt Henk Hardeman opnieuw met een verhaal over stoere meiden (én een stoere jongen), maar nu in de hedendaagse setting van een internaat. Spannend maar ook grappig, met een bonte stoet personages, en sprankelende dialogen!

Is Mijn vader is een dief het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn vader is een dief