Wat gebeurde er met David?

Wat gebeurde er met David?

Rank 5013 Gelezen 25 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 2 Recensies 5
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Een Best of YA | XS vol mysterie

Bobbie zit tegen haar zin met haar ouders en zusje Sanne in een vakantiehuisje.  Algauw blijkt het geen toeval dat ze juist in dit vakantiepark zitten: hier is haar  oudere broer David zeven jaar geleden spoorloos verdwenen. Tijdens Bobbies verblijf gebeuren er vreemde dingen, waardoor ze besluit uit te zoeken wat er  destijds met David is gebeurd. Ze krijgt hierbij hulp van vrienden die ze in het  park heeft leren kennen. Om meer te weten te komen over de verdwijning van haar broer, probeert de groep via de oude methode ‘glaasje draaien’ contact te zoeken met Davids geest. Maar dit blijkt niet zonder gevaar...

Voor de fans van de boeken van Mirjam Mous, Mel Wallis de Vries en Margje Woodrow.

Wat gebeurde er met David? is onderdeel van de Best of YA | XS-reeks. Meer lezen uit deze reeks? Lees ook:

• Mirjam Mous – Girl 6

Fictie 13-15 jaar
    Van Goor
    14 oktober 2022
    14 oktober 2022

Reacties op: Wat gebeurde er met David?