Mijn zus is een regenboog - Een bijzonder verhaal dat kinderen kan helpen wanneer zij een broer of zus verliezen

Junior   Topics 0
Floor gaat lachend en dansend door het leven. Ze houdt van trampolinespringen, dansen en grapjes uithalen met haar papa en opa. Maar op een dag wordt alles anders wanneer haar zusje Fien dood geboren wordt. Floor zit vol met vragen. Waarom mocht haar zusje niet blijven leven? Waarom zal ze nooit met haar kunnen spelen? Mijn zus is een regenboog is een verhaal dat ontroert en raakt, zonder sentimenteel te worden. Het is een verhaal dat tegelijk triest en warm is. Een verhaal dat je kan helpen bij het verwerken van verlies en gemis. Wat dit boek zo authentiek maakt, is dat de auteurs hun persoonlijke verhaal opgeschreven en - letterlijk - opgetekend hebben.
Kind & Jeugd
Boekscout VOF