Mindgym

Gelezen 57 Aan het lezen 32 Wil ik lezen 131 Favoriet 2 Recensies 0
Non-fictie Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Bij goed voor jezelf zorgen denken we vaak aan meer bewegen en gezond eten, maar je zit pas écht lekker in je vel als je ook mentaal sterk bent. Een goede gezondheid begint niet in de sportschool, maar in je hoofd.

Daarom laat Wouter de Jong in Mindgym zien hoe je in 12 weken je mentale conditie kunt verbeteren. Je leert hoe je met meer aandacht kunt leven, beter omgaat met tegenslagen, de band met vrienden, geliefden en collega's kunt versterken en hoe je een gullere en positievere levenshouding ontwikkelt.

De Mindgym-methode combineert wetenschappelijke inzichten met praktische oefeningen en staat vol mooie anekdotes, rake citaten en interessante weetjes. Dit boek geeft (zelfs voor de meest nuchteren onder ons) technieken om stressvolle, saaie of moeilijke momenten in je leven te verlichten, en om meer te kunnen genieten van de mooie momenten. Wouter laat zien waarom succes niet gelukkig maakt, maar geluk je wel succesvoller maakt.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen