Mister G

Sjoerd de Jong maakt u bekend met de wereld van de Gigolo. Dit boek zit vol romantische fictie met een flinke dosis humor, gevoel voor normen en waarden en sensuele spanning. In losse verhalen neemt Mister G u mee in zijn bijzondere vak als gigolo. Afgewisseld door gedichten en overdenkingen zult u geprikkeld worden op vele fronten. De positieve kracht die uitgaat van dit verhaal maakt dit boek gemakkelijke en prettig leesbaar.

Reacties van lezers:

"U geeft de dames hier veel plezier! Laat de heren maar zien wat de dames wensen!" (Kirsti)

"Zeer goed geschreven, heel vlot en aangenaam om te Lezen. Ik heb het gewoon in één adem uitgelezen en wacht al benieuwd op het vervolg.... Je hebt een leuke Schrijfstijl! Spannend, spannend...... (Kim)

"Dit is een heerlijk slaapmutsje. Ik kruip onder de dekens en vlieg weg naar nog onbekende bestemming. Wie weet wat voor een avonturen ik nog beleef. (Cisca)

Is Mister G het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mister G