Modekoningin Maxima

Koningin M?xima heeft jaarlijks meer dan honderd publieke afspraken in haar agenda staan en wordt daarbij nauwkeurig gevolgd door de pers in binnen/ en buitenland. Naast de nodige aandacht voor de inhoud van het koninklijke bezoek, wordt ook de kleding van M?xima elke keer onder de loep genomen. Wie is de ontwerper? Waarom draagt ze juist deze samenstelling? Welke sieraden draagt ze erbij? Zien we een ontwikkeling in stijl? Hoe draagt ze haar kapsel? In "Modekoningin M?xima" neemt royaltyexpert Josine Droogendijk een kijkje in de garderobe van onze nieuwe koningin.
"Modekoningin M?xima" gaat over:
- De kledingstijl van koningin M?xima. regelt ze alles zelf? Zijn er ontwikkelingen zichtbaar? Hoe gaat het tijdens buitenlandse reizen? Reist de kamenierster dan mee?
- De verschillende ontwerpers
- Symboliek achter kleding
- Accessoires van koningin M?xima
- Kapsel en make-up van koningin M?xima
- Herdragen en vermaken van kleding
- Uitlenen van kleding aan familieleden en vriendinnen
- Juwelen van de koninklijke familie
- Eigen collectie juwelen

Is Modekoningin Maxima het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Modekoningin Maxima