Moeder, de vrouw

Lees de verhalen van 21 vrouwen en lach, herken en ontdek. Dit boek geeft een actueel én tijdloos beeld van het moederschap. De kaders van nog maar een generatie terug zijn vervangen door keuzes. Iedere vrouw die een kind krijgt, moet zichzelf opnieuw uitvinden. Vrouwen die in de 21e eeuw moeder zijn geworden, zijn simpelweg aan het pionieren.

`Ik heb alle verhalen uit dit boek opgeslurpt. Moeder worden is voor iedereen life changing, dat is de grote overeenkomst. Het grote verschil zit m natuurlijk in ieders unieke situatie, bovendien vult iedereen het moederschap anders in. Ik heb me vaak afgevraagd of ik het wel goed doe. Het lezen van verhalen van anderen bracht mij het bevrijdende inzicht dat er niet één goede manier is. Liever delen dan oordelen! En verder verdient iedere moeder natuurlijk steun. En applaus.
Sanne Wallis de Vries,
cabaretière en moeder

Is Moeder, de vrouw het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Moeder, de vrouw