Moordmotieven

Moordmotieven

Gelezen 115 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 41 Favoriet 2 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 2   Topics 0
Richard,Tijdens een excursie op het landgoed Abinger Manor wordt een van de bezoekers plotseling onwel. Gelukkig zijn inspecteur Thomas Lynley en lade Helen aanwezig, die hun hulp aanbieden.

Douglas Armstrong is een succesvolle zakenman. Vlak voor zijn 55e verjaardag begint zijn veel jongere vrouw Donna zich vreemd te gedragen. Wordt hij door haar bedrogen?

Eric Lawton pleegt zelfmoord en laat zijn vrouw Charlie verbijsterd achter. Waarom heeft hij zelfmoord gepleegd? Waarom heeft hij haar verlaten? Charlies besluit op zoek te gaan naar zijn familie, maar stuit daarbij op wel heel onaangename zaken.

Elizabeth George heeft bewezen dat ze intrigerende thrillers kan schrijven met inspecteur Thomas Lynley en brigadier Barbara Havers in de hoofdrol. Met Moordmotieven laat ze zien dat ze niet alleen vuistdikke boeken publiceert , maar ook een meester is in het schrijven van korte verhalen. Alle vijf de verhalen worden persoonlijk toegelicht door de auteur.

Spannende boeken algemeen
30 september 2001
01 februari 2010

Korte-baanwerk van Elisabeth George

door: Bert Peene 1 like
Een boek als experiment betitelen, klinkt misschien wat oneerbiedig, maar de verhalenbundel Moordmotieven van Elizabeth George is dat wel degelijk. George, onbetwist een van ’s werelds grootste crimewriters, staat bekend om haar vuistdikke misdaadromans; vijfhonderd pagina’s tellen de meeste met...

Reacties op: Moordmotieven