Morgen durf ik alles

Morgen Durf ik Alles is een verzameling van 26 spannende, grappige en verrassende gedichten. Over monster Fred, kindjes van glas, microfoonijsjes en een huis van patat. De meest fantasievolle en kleurrijke illustraties werden gemaakt door 25 kinderen, en deze illustraties hebben schrijvers Eva Gouda, Rosa Schogt, Sulayman el Mathari, Sem Anne van Dijk, Emma van Hooff, Maine Palit de Jongh en Judith Faas als leidraad gebruikt voor het schrijven. Deze poëziebundel laat zien dat iedereen soms bang is en dat is helemaal niet erg, zolang je nog wel op avontuur durft te gaan. Met tekeningen van Adoara, Amberley, Arash, Djalie, Erin, Huub, Idris, Inaya, Ivy, Jahsaira, Jayden, Jaylee, Jenesis, Kyara, Leo, Logan, Maira, Mouk, Noor, O'Reilly, Reda, Sem, Shane, Sienna en Xanai.

Is Morgen durf ik alles het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Morgen durf ik alles