Muren van alle tijden

Fik Meijer (1942) is een van de bekendste Nederlandse oud-historici. Aan zijn meeslepende boeken over gladiatoren, wagenrennen en de opkomst en het verval van het Romeinse rijk (en nog veel meer) hebben tal van lezers plezier beleefd. Minder bekend is dat hij ook reisleider is.

Fik Meijer geeft geregeld tekst en uitleg in Rome, Istanbul, Athene, op Sicilië en waar al niet in de landen rond de Middellandse Zee. Wat hij daar zegt en wat hem overkomt is nu ook te lezen voor thuisblijvers. Niet alleen de schoonheid van de mediterrane wereld komt aan bod, ook de eigenzinnige toeristen, de lastige vragen, de hotelkamers - en zijn eigen blunders. Fik Meijer heeft het op zijn unieke manier voor ons opgeschreven in een openhartige verhalenbundel over wonderlijke reizen en reisgenoten. Ga met hem mee en geniet.

Recensies (1)

Is Muren van alle tijden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Muren van alle tijden