Mysterie Pocket

Mysterie Pocket

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Spots 1   Topics 0
De Groene Hand is een geheime club van vijf kinderen. In deze Mysterie Pocket beleven ze twee geheimzinnige en soms gevaarlijke avonturen:
- Het raadsel bij de oude fabriek: Tijdens een schoolweekend gebeuren er raadselachtige dingen. Het hotelpersoneel gedraagt zich raar. Wie is te vertrouwen, en wie niet? En wat is er gaande in de fabrieksruïne vlakbij?
- De verdwenen kamer: De kinderen bouwen een boomhut op een verlaten terrein, om een verdacht busje te bespioneren. Al snel ontdekken ze héél vreemde zaken. Welke oude en nieuwe geheimen bewaart het terrein?

Met leuke extra's, zoals opdrachten, raadsels, doe-dingen, tips en een geheim notitieboek speur je echt mee met De Groene Hand.

'Het zijn mijn favoriete boeken!'- Noor (10 jaar)
'Een verrassende, avontuurlijke én spannende serie. Voor thuis en in de klas.' - Chelin Greuter, Boekhandel Blankevoort
'Een aanrader voor lezers vanaf ca 9 jaar' - Margriet Obers voor NBD Biblion

17 juli 2019
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

door: jolaplus 1 like
Bladerend door deze mysteriepocket is het eerste wat opvalt de puzzels, opdrachten, quiz en raadsels. Eigenlijk krijg je gelijk zin om daaraan te beginnen, maar eerst moet er natuurlijk gelezen worden! De Groene Hand is een geheime club. De leden van de club zijn Anniek, Daniel, Flora, Fabio en...