Mystiek voor goddelozen

Door het wegvallen van religies en de afwezigheid van hogere machten raken we overgeleverd aan onszelf. Hoe kunnen we ons op een waarachtige manier verhouden tot ons denken, tot ons lichaam en tot alles om ons heen? Welke krachten stuwen ons bestaan voort en binnen welke dimensies laat ons leven zich ervaren als zinvol, aangenaam of opwindend?
In een poging antwoord te vinden op deze vragen voert Henk van der Waal ons mee naar de grondbeginselen van ons bestaan: Mystiek voor goddelozen is een even behoedzame als gepassioneerde zoektocht naar aardse wijsheid en schoonheid.

Is Mystiek voor goddelozen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mystiek voor goddelozen