Na de brand

Na de brand... kwam corona. Na een persoonlijk drama een werelddrama, dat op zijn beurt opnieuw uitliep in veel persoonlijke miseries. En ondertussen liep de tijd rustig door. Het was een periode gevuld met triestige afscheidsmomenten en met (bescheiden) feestmomenten. Een periode ook waarin we er ons plots van bewust werden dat de realiteit niet altijd brengt wat men verwacht, en waarin sommigen onder ons volop de tijd kregen om hierover na te denken. En in dat vreemde jaar, tegen de achtergrond van die gebeurtenissen, en ten dele dank zij die gebeurtenissen, is dit boek ontstaan, een boek in en over dat rare jaar... na de brand.

Is Na de brand het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Na de brand