Nacht van de Mystiek 2019

Nacht van de Mystiek 2019

Boek inclusief dvd met optreden Robert Jan Stips

Mystiek is van alle tijden, gaat door alle culturen en religies heen en treft mensen in het hart. Ook in dat hart van ons waar onze liefde huist. Mystieke teksten staan bol van de meest eigenzinnige, maar hoogst interessante reflecties over liefde. Het kan verrassend klinken, maar wie christelijke mystici leest, merkt al snel dat ook zij experts zijn op dit terrein en ons alles te leren hebben, ook over de meest aardse liefde.

Robert Jan Stips – Liefde & Mystiek in de muziekwereld van Robert Jan Stips Robert Jan Stips (Den Haag, 4 februari 1950) is een Nederlandse producer, componist, toetsenist en zanger bij onder andere de Nederlandse popgroep de Nits. Speciaal voor deze bijzondere Nacht gaat Robert Jan Stips op zoek naar waar en hoe hij de thema’s Liefde & Mystiek beleeft binnen zijn muziekwereld. Deze muziekwereld bestaat uit wel 400 songs waarbij hij ooit bij betrokken was in diverse samenwerkingsverbanden: Supersister, Golden Earring, Sweet d’Buster, Gruppo Sportivo, Transister, NITS en Freek de Jonge.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit