Narcotica

VN:

Narcotica

Rank 1643 Gelezen 598 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 271 Favoriet 10 Recensies 36
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 4   Topics 0   Leesclub

Na het succes van haar debuut Memento is Narcotica het tweede boek van de Zweedse Emelie Schepp. Een zelfstandig te lezen vervolg op het eerste boek, dus je komt meer te weten over hoofdpersoon Jana Berzelius.

Op het station van Norrköping wordt in een trein een dode vrouw aangetroffen. Ze is gestorven toen een van de bolletjes die ze smokkelde, openbarstte in haar maag. De vrouw blijkt de reis niet alleen afgelegd te hebben. Maar waar is de andere vrouw gebleven? Officier van justitie Jana Berzelius wordt op de zaak gezet en al snel blijkt dat zij er persoonlijk meer bij betrokken is dan haar lief is. De verdenkingen wijzen in de richting van Danilo, de man met wie ze is opgegroeid maar die ze liever zou vergeten. Hij weet te veel over haar en met al die kennis is hij een direct gevaar voor Jana. Om haar verleden en haar toekomst te beschermen, moet ze Danilo vinden voordat de politie dat doet.

Thriller
Jana Berzelius (2)
De Fontein Romans & Spanning
03 juli 2020
08 maart 2021

Een aannemelijkheid die wat schuurt

door: Gerry Hameetman

Narcotica door de Zweedse schrijfster Emelie Schepp is het tweede deel met Jana Berzelius in de hoofdrol. Jana is een veelbelovende Officier van Justitie, maar wat niemand weet en wat ze graag zo wil houden is dat ze een uitzonderlijk verleden heeft. Had ze in het eerste deel Memento nog last van...

Reacties op: Narcotica