Postuum

VN:

Postuum

Rank 5871 Gelezen 444 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 285 Favoriet 16 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 4   Topics 0

Emelie Schepp (‘Memento’, ‘Narcotica’, ‘Post Mortem’) is terug met ‘Postuum’. Opnieuw een thriller met Jana Berzelius in de hoofdrol.

Wanneer Sam Widell op een avond thuiskomt, blijkt zijn vrouw vermoord en zijn zoon ontvoerd te zijn. Officier van justitie Jana Berzelius leidt het onderzoek naar deze zaak en ondervindt dat hoe langer Jonathan weg is, hoe persoonlijker het voor haar wordt. Wanneer bovendien haar aartsvijand Danilo zich weer in haar leven mengt, is de ramp compleet. In een race tegen de klok moet Jana alles op alles zetten om het kind levend terug te vinden.
Emelie Schepp wordt gezien als de koningin van de Zweedse thrillers. Haar boeken bereiken lezers wereldwijd.

Thriller
Jana Berzelius (4)
De Fontein Romans & Spanning
17 juli 2018
17 juli 2018

Liefde voor een kind is basisingrediënt in snelle thriller

door: Anique Mulder

“Afgewogen, klare zinnen”, “sterke plots” en “goede nachtrust nagenoeg onmogelijk”. Enkele quotes uit de boekenwereld over voorgaande boeken van Emelie Schepp. Postuum is alweer het vierde boek van Schepp met Officier van Justitie, Jana Berzelius, in de hoofdrol. Mooi is dat deze quotes opnieuw...

Reacties op: Postuum