Alter ego

Gelezen 275 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 260 Favoriet 12 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

Twee vrouwen worden vermoord gevonden, liggend in een riviertje. Van beiden zijn de benen aan elkaar genaaid. Wie wil hen laten lijken op zeemeerminnen en waarom? Officier van justitie Jana Berzelius legt verband met de zaak Simon Norell, een jonge man die zijn familie heeft vermoord en sindsdien vastzit. Maar Simon weigert te praten. Iemand moet zijn vertrouwen winnen en de enige die dat kan, is de man die zich beweegt als een dreigende schaduw in het leven van Jana: Danilo Peña.

De Zweedse thrillerauteur Emelie Schepp brak in Nederland door met 'Memento'. Dit werd, evenals haar daarop volgende thrillers,'Narcotica', 'Post mortem' en 'Postuum' met lovende recensies beoordeeld.

Thriller
Jana Berzelius (5)
De Fontein Romans & Spanning
22 oktober 2019
22 oktober 2019

Guy Doms Hebban Recensent

Schepp heeft geen nood aan ‘tweede ik’

door: Guy Doms 2 reacties

De Zweedse Emelie Schepp construeert haar serie rond officier van justitie Jana Berzelius op een intelligente manier. In beginsel bevat elk afzonderlijk deel een losstaand verhaal. Alter ego – keurig vertaald door Corry van Bree – is reeds de vijfde thriller, waarin Jana prominent in de...

Reacties op: Alter ego