Een navel met een starre blik

Er stak een levensgroot mes in zijn borst, maar toch - vlak voordat hij stierf - kon hij nog tegen me mompelen: „Mike, waarom?" Ja, waarom? Waarom zou men een onbeduidend mannetje als Lippy Sullivan om zeep willen brengen?
Dat wilde ik graag weten en daarom dook ik in een van de smerigste zaakjes - dat bleek later tenminste - die ik ooit onder handen heb gehad. Nu ben ik gelukkig een jongen die tegen een stootje kan, maar als je vijanden losgeslagen CIA-agenten zijn en bonzen uit de tv-industrie, berg je dan maar. Bovendien was er ook nog die blonde juffrouw_die steeds zo broeierig naar me keek, vooral met haar navel, die ze - ja, je gelooft het niet - had opgemaakt met mascara en oogschaduw ...
Get.: Mike Hammer.

Is Een navel met een starre blik het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een navel met een starre blik