Cyberspion

Geheimen worden geopenbaard op het Net, levensgevaarlijke geheimen, en niemand weet wie erachter zit en waarom. Captain Winters van de Netforce Explorers heeft het vermoeden dat er een kind achter zit. Hij geeft onze Explorers de opdracht hun ogen en oren open te houden als ze op het Net surfen.
David, vindt aanwijzingen die leiden tot zijn werkgever, een bedrijf dat de nieuwste manier ontwikkelt om op het Net te surfen. Hij weet dat hij zijn mentor bij de Netforce Explorers moet inlichten over zijn vermoedens.
Voordat David echter die kans krijgt, zit hij er tot zijn nek in en is het allerminst zeker of hij het zal overleven...

Is Cyberspion het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Cyberspion