Niek de Groot gaat uit zijn dak

Niek de Groot gaat uit zijn dak

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Niek de Groot gaat uit zijn dak is deel 7 in de waanzinnig populaire graphicnovelserie Niek de Groot van Lincoln Peirce. Humor en schaterlachen verzekerd. Voor de fans van Het leven van een Loser van Jeff Kinney.
Er komt een nieuwe jongen bij Niek in de klas. De rector vraagt Niek om hem onder zijn hoede te nemen en hem wegwijs te maken op school. Nieks nieuwe vriend heeft niet alleen een rare naam, maar hij is ook saai en ziet eruit alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten. Hij lijkt een blok aan Nieks been. Zit Niek opgescheept met een probleem of gaan hij en zijn nieuwe vriend grootse avonturen beleven?
Kijk voor meer informatie over Niek de Groot of schrijver Lincoln Peirce op www.graphic-novels.nl
Kind & Jeugd
de Fontein Jeugd
27 september 2016

Lezersrecensies (1)

Voor kinderen die houden van strips, is dit een leuke afwisseling.

door: jufveronique 1 like
UHH ….Hoi allemaal willen jullie weten wat ik lees? Weer zo’n dom stripboek. Dit zijn niet mijn woorden, maar de woorden van Gina. Gina is een van de personages uit de zevende hardcover van Niek De Groot. Helemaal niet een van zijn beste vriendinnen, maar ze hoort gewoon bij het verhaal! Net...