Niet verder vertellen

Gelezen 325 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 337 Favoriet 9 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Een bekende uit een ver verleden. Een zoektocht naar gerechtigheid.
D.D. Warren wordt opgeroepen na de moord op een man. Het slachtoffer heeft drie schotwonden in zijn lichaam, maar zijn computer is twaalf keer beschoten. Als de politie arriveert, heeft zijn zwangere vrouw Evie Carter het pistool in handen. D.D. herkent de vrouw van een vergismoord van jaren geleden, toen Evies vader het slachtoffer was. Wanneer Flora Dane de moordzaak op televisie voorbij ziet komen, weet ze direct over wie het gaat. Conrad Carter was een kennis van de man die haar ooit gevangenhield. Flora voelt zich schuldig dat ze hem nooit heeft weten op te sporen, en is vastbesloten de waarheid rond Carters dood te onthullen.
Maar de waarheid blijkt ongrijpbaar en verandert bij elke nieuwe ontdekking die Flora en D.D. Warren doen.

Literaire thriller
D.D. Warren (10)
Cargo
12 maart 2020
12 maart 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

D.D. Warren en Flora Dane dalen af naar het dark web

door: Rolf Bos

Lisa Gardner tikt nijver verder aan de reeks rond rechercheur D.D. Warren. In het nieuwste deel Niet verder vertellen is ook weer een flinke rol weggelegd voor Flora Dane, die al eerder in deze politieserie een belangrijke rol speelde. Flora werd ooit ontvoerd en bracht meer dan vierhonderd dagen...

Reacties op: Niet verder vertellen