2391-30947cc86ec4b27fb3d9212b4e7d894e

Niets

Rank 6965 Gelezen 4 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Terwijl Evies ervaring met mannen en seks gaandeweg toeneemt, stapelen nieuwe uitdagingen zich razendsnel op. Zo dreigt de boerderij van haar oma van haar te worden afgenomen als ze niet op korte termijn een aanzienlijk geldbedrag bij elkaar weet te sprokkelen. Om dat voor elkaar te krijgen zal ze een nieuw briljant idee voor de designwedstrijd van Fatal Flowers moeten verzinnen én Jeff moeten verslaan.
Met behulp van haar vriendin Liese, die aanbiedt de rol van manager op zich te nemen, werkt ze aan een nieuw ontwerp. Maar dan volgt er een rampzalige avond met Liese en haar nieuwe, knappe vriend. Een avond die Evie wellicht vooruithelpt in haar persoonlijke ontdekkingstocht naar vrijheid, maar die haar in een klap ook haar deelname aan de wedstrijd en haar vriendschap met Liese kan kosten.

Tien keer vrijer is een vrolijke en avontuurlijke serie over het verlangen los te breken. Eva Fox zet met Evie Groen een grappig, innemend en eigenzinnig personage neer en creëert met haar prettige en fantasierijke schrijfstijl een nieuw genre; de erotische feelgood.

Feelgood
Literaire fictie algemeen