Niets maakt echt gelukkig

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

voortdurend geluk bestaat. bizar maar waar. dit is dan ook niet het zoveelste boek over geluk. dit is hét boek. het vertelt je precies waarom je echt geluk zoekt, wat het is, hoe het werkt en waarom je het nergens kunt vinden. terwijl het overal is. altijd. dit verhaal gaat door waar psychologie stopt, verlicht waar spiritualiteit verdwaalt, verbindt waar wetenschap het niet ziet en levert waar godsdienst wacht en hoopt. in deze roman onthullen acht mysterieuze ontmoetingen stap voor stap de ontdekking van je leven: de zeven fases van echt geluk. ze vormen een pad dat je geheel op je eigen manier en op je eigen tempo mag doorlopen. om daar te komen waar ‘niets’ je echt gelukkig maakt. vergeet corona, het klimaat en mars. word eerst echt gelukkig. dat is waar het deze eeuw om draait: behoor je tot de echt gelukkigen of sappel je door als een beperkt mens? met dit boek heb je geen excuus meer. ontdek wat mens-zijn inhoudt. vandaag nog. je bent het waard. maarten vos was er op een dag helemaal klaar mee. hij zette alles opzij om op zoek te gaan. maar waarnaar: succes, liefde, een verhaal? uiteindelijk vond hij rust. hij bleek echter verder te kunnen. verder tot er niets overbleef. sindsdien is hij echt gelukkig. www.nietsmaaktechtgelukkig.nl voor meer informatie, blogs en vlogs over het pad naar geluk en compleetheid

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Uitgeverij Integrum
05 oktober 2020
05 oktober 2020
9789090320977 , 9789083092300

Reacties op: Niets maakt echt gelukkig