Occulte verhalen van H.P. Blavatsky & W.Q. Judge

Occulte verhalen neemt ons mee naar de Yamaboeshi's in Japan, de sjamanen in Siberië, de derwisjen in Turkije, de witte magiërs van Ierland en de yogi's en rishi's van India. Daarnaast worden er bijzondere gebeurtenissen beschreven die zich afspelen in Spitsbergen, Servië, Venezuela, Frankrijk en Duitsland.
De verhalen zijn niet alleen fascinerend, spannend en soms schokkend, maar laten ook zien dat de natuur een verborgen kant heeft, die door sommige mensen wordt begrepen en beheerst.
Het astrale gebied en haar bewoners, occulte krachten, astrale reizen, helderziendheid, zwarte magie, het astrale lichaam, karma en reïncarnatie zijn enkele van de thema's die in deze verhalen zijn verwerkt.

Is Occulte verhalen van H.P. Blavatsky & W.Q. Judge het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Occulte verhalen van H.P. Blavatsky & W.Q. Judge