Oh my foodness!

Onweerstaanbare guilty pleasure-recepten zonder concessies
In navolging van haar eerste kookboek komt foodie en guilty pleasures-koningin Sabine Koning met een nieuw boek vol échte lekkernijen. In Oh My Foodness! vind je 50 recepten waarin geen concessies worden gedaan. Zelfgemaakt brood met drie soorten kaas, een brownie-trifle met chocolademousse en vanilleroom, de welbekende Big Mac omgetoverd tot een pizza... Niets is te gek.
Met Oh My Foodness! heb je een kookboek in handen waar je instant trek van krijgt. Zoals we van Sabine gewend zijn, zijn de recepten niet te ingewikkeld en heb je geen waslijst aan ingrediënten nodig. Dol op comfort food en zin om los te gaan in de keuken? Met dit boek heb je alles wat je nodig hebt in handen.

Is Oh my foodness! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Oh my foodness!