Onschuldig

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Na zijn gevangenisstraf te hebben uitgezeten. Zat hij in zijn kleine kamer, die hij met veel moeite ondanks de onwil en tegenwerking van zijn reclasseringsambtenaar had kunnen krijgen en bladerde Madhir door het plaatselijke krantje. Plotseling stokte zijn adem. Daar op die foto stond naast een vuilniswagen een man die hij herkende. Zijn handen begonnen te trillen. Door op die foto stond de man die hem zoveel jaren geleden had kunnen vrijpleiten van de gruwelijke daden waar hij voor was veroordeeld. Destijds wilde niemand hem geloven en hij verwacht nu dan ook niet veel meer van de politie. Deze keer gaat hij zelf op onderzoek uit.
Dan blijkt de wereld anders in elkaar te zitten. Pas na veel tijd en pijn, waarin hij opnieuw verdacht wordt van een zware misdaad en hij aan het eind opnieuw wordt geconfronteerd met een pijnlijk verlies, is daar de oplossing.

Literaire thriller
Brave New Books