Ontmaskerd

VN:

Ontmaskerd

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0

Peter leidt een kleurloos leven als administratief medewerker bij de politie van Rotterdam. Vanaf het moment dat hij wordt gestalkt door Anne, een callgirl met een voorliefde voor schuchtere jongemannen en bloedsnelle auto's, neemt zijn leven een verrassende wending.

Henk, een van haar klanten, bereidt zich voor op zijn volgende grote klus: de ontvoering van Ton Waterman, een spijkerharde, uiterst succesvolle zakenman. Als Waterman zich in de praktijk heel anders blijkt te gedragen dan vooraf door Henk is ingecalculeerd, loopt de ontvoering gruwelijk uit de hand - met vergaande gevolgen voor Peter en Anne.

Thriller
16 maart 2012

Kim Moelands Auteur

Prima boek

door: Kim Moelands 1 like
René van de Meerakker debuteerde in 2003 met het boek Doodlot. De reacties op dit boek waren lovend. Een jaar later verscheen zijn tweede boek Ontmaskerd.

Peter Veldkamp leidt een saai en teruggetrokken bestaan. Hij slijt zijn dagen als administratief medewerker bij de politie en woont in een...

Reacties op: Ontmaskerd