Ontvoerd!

Moet ik daarvoor sterven? Die kerels laten me in geen geval in leven en de raket staat daar nog mooi rechtop.
Frank moest er niet aan denken bij het uiteinde van de lont te komen. Zelfs voor een zelfmoordpoging was de afstand te ver. Hij kreeg het moeilijk en tastte naar de minimobiel.

'Ik kan geen afscheid nemen van mijn chef', zuchtte hij. 'Hier heb ik geen verbinding.'

Frank Vervoort, lid van de Geheime Bijzondere Eenheid, moet in Italie een collega gaan helpen om uit te zoeken wat er gebeurde met de Amerikaanse ingenieur Ashton die al een jaar wordt vermist.
De samenwerking duurt echter niet lang, want zijn collega wordt dood aangetroffen.
Is dit echt de laatste opdracht voor Frank?

Is Ontvoerd! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ontvoerd!