Oog om oog

Oog om oog

Gelezen 177 Aan het lezen 26 Wil ik lezen 88 Favoriet 18 Recensies 30
Young adult Artikelen 10 Lijsten 3 Spots 7   Topics 0

Al vanaf de basisschool hoort Jaap-Jan er niet bij. Hij weet wat daarvan de reden is en die reden heeft een naam: Ivar. Door de sadistische spelletjes van Ivar leeft Jaap-Jan elke dag in angst.
Bang voor wat zou kunnen gebeuren.

Maar wanneer hij achttien is, neemt hij een besluit: vanaf nu gaat alles anders. Hij verhuist, gaat op kamers en begint aan een studie psychologie. Tot zijn verbazing maakt hij snel vrienden, komt
hij op een fantastische plek te wonen en wordt hij aangenomen als barman in de grootste club van de stad. Jaap-Jan, inmiddels JJ voor zijn vrienden, heeft het prima naar zijn zin.

Totdat op een avond een oude bekende de club binnenkomt: Ivar. Voor de tweede keer neemt JJ een besluit, een besluit met verstrekkende gevolgen

Young Adult
Spannende boeken algemeen
Fictie 13-15 jaar
Pockets algemeen
Van Goor
20 oktober 2015
08 mei 2018

Spannende thriller met sterk thema

door: Elise Hermans

Wanneer Jaap-Jan verhuist en naar een andere basisschool moet, verandert zijn leven drastisch. Plots hoort hij er niet meer bij, omdat een van zijn klasgenootjes, Ivar, hem het leven zuur maakt. Wanneer Jaap-Jan achttien wordt is hij vastbesloten om zijn verleden achter zich te laten. Hij start de...

Reacties op: Oog om oog