Mijn nacht met Vedder

Mijn nacht met Vedder

Gelezen 85 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 40 Favoriet 5 Recensies 7
Young adult Artikelen 2 Newsroom 3 Spots 1   Topics 0

‘Ik wil ervoor zorgen dat ik niet vergeten word.’ Eigenlijk bedoelt Noor hiermee niet zichzelf, maar haar vader. is plotseling overleden en hoewel Noor hem ontzettend mist, merkt ze tot haar schrik dat ze soms een paar uur niet aan hem heeft gedacht. De angst om haar vader te vergeten wordt steeds groter. Dan klopt Vedder op haar slaapkamerraam. Hij neemt haar een nacht mee op zijn Harley en zorgt ervoor dat ze het verlies van haar vader letterlijk een plek kan geven.

Mijn nacht met Vedder is het verhaal van twee jongeren die elkaar weten te vinden tijdens een nacht die ze nooit zullen vergeten.

Young Adult
Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
Unieboek | Het Spectrum
08 juli 2021
18 juni 2021

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Een korte rollercoaster die zeker langer had mogen duren

door: Carmen Ploeg 1 like ebook

Noor rouwt nog om het plotselinge overlijden van haar vader. Terwijl haar klasgenoten het alweer bijna lijken te zijn vergeten, weet Noor niet hoe ze nu verder moet. In de novelle Mijn nacht met Vedder van Buddy Tegenbosch volgt de therapie voor Noor, in de vorm van een bijzondere nacht met Vedder....

Reacties op: Mijn nacht met Vedder