Match

Match

Rank 7465 Gelezen 69 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 36 Favoriet 2 Recensies 10
Young adult Artikelen 1 Newsroom 3 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Vanaf het moment dat Jim voor het eerst op het voetbalveld staat, weet hij dat hij er thuishoort. Met succes doorloopt hij de jeugdopleiding van PSV en als hij zeventien is, krijgt hij tijdens zijn zomervakantie in Zeeland bericht dat hij eindelijk mee mag op trainingskamp. Voor Jim en zijn beste vriend Jabbar is dit de kans om het tot de A-selectie te schoppen. Het is precies waar hij al die jaren zo hard voor heeft getraind. Als zijn klasgenoot Lola ook nog langskomt op de camping, kan de zomer niet meer stuk. Maar wanneer ze weer thuis zijn, blijft er van dat geweldige gevoel weinig meer over.

Soms gebeuren er dingen waar je geen vat op hebt. Die je niet verwacht had. Waardoor je even niet meer weet wat je moet doen, wie je bent, wat er belangrijk is. Op die momenten heb je iemand nodig, ook al weet je dat zelf misschien nog niet.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
Van Goor
21 juni 2019
21 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Laurie

Marloes Auteur

De wereld is meer dan voetbal alleen

door: Marloes

Jim en Jabbar zijn al jaren vrienden. Ze voetballen samen bij PSV en zijn uiterst getalenteerd. Jim ontdekt echter dat er meer is dan voetballen alleen: ‘Maar toen onze vaste centrale verdediger in de tiende thuiswedstrijd van het seizoen geblesseerd uitviel, was ik niet de speler die langs de lijn...

Reacties op: Match