Op mijn hoofd

Op een mooie dag zat er een vogeltje op het hoofd van Bas. Plotseling, zonder geluid. Bas sprong en rende, om te zien wat het zou doen. Maar het vogeltje bleef gewoon zitten. De volgende dag moest Bas naar school. Het vogeltje was er nog steeds. Wat zouden Bas' vrienden zeggen? Maar niemand zag het vogeltje. Bas noemde het Kasper. Het werd zijn beste vriend. Maar hoe kwam Kasper nu eigenlijk op het hoofd van Bas terecht?

Schattig prentenboek met een verrassend en grappig einde. Bas laat zich niet doen door een onaardige juf en krijgt er een fantasievriendje bij. Delicate pentekeningen.

Is Op mijn hoofd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op mijn hoofd